Форум » Приемная клуба » Правила утримання тварин у місті Рівному » Ответить

Правила утримання тварин у місті Рівному

Аня & Стелла: В Рівненській газеті за 19 травня вийшла от така стаття Ще цікава інформація [more]http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:24PXzAokoTsJ:www.ogo.ua/articles/view/2011-05-13/28337.html+%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0+%D1%83%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD+%D0%B2+%D0%A0%D1%8B%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83&cd=2&hl=uk&ct=clnk&gl=ua&client=opera&source=www.google.com.ua[/more] На сайті рівненської ради http://www.city-adm.rv.ua/RivnePortal/ukr/index.aspx знайшла нарешті сам проект

Ответов - 17, стр: 1 2 All

Аня & Стелла: РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА РІШЕННЯ (шосте скликання) ________________________ №______________ Про затвердження Правил утримання тварин у місті Рівному Відповідно до ст.ст. 26, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення утримання тварин в м. Рівному, міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Правила утримання тварин у місті Рівному з додатками. 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів та управління комунальною власністю (Е. Галайчук), постійну комісію з питань міського господарства та екології (А. Хорхолюк і секретаря міської ради А. Грещука, а організацію його виконання – заступнику міського голови О. Хмилецькому та начальнику управління житлово-комунального господарства І. Гему. Міський голова В. Хомко Додаток до рішення міської ради від ____________ № _______ Правила утримання тварин у місті Рівному Розділ І. Загальні положення 1.1. Правила утримання тварин у місті Рівному (далі – Правила) спрямовані на забезпечення безпеки життя та здоров'я людей, укріплення моральності та гуманності суспільства, захист від страждань і загибелі тварин унаслідок жорстокого поводження з ними, захист їх природних прав. 1.2. Ці Правила поширюються на відносини, що виникають у зв'язку з утриманням тварин та поводженням із ними фізичних та юридичних осіб у місті Рівному (крім установ Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної прикордонної служби та Державної митної служби). 1.3. Дія цих Правил поширюється на поводження з тваринами незалежно від форми власності та інших речових прав на них. 1.4. Фізичні та юридичні особи, які утримують тварин, зобов'язані суворо дотримуватися вимог Законів України "Про захист тварин від жорстокого поводження", "Про тваринний світ", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про ветеринарну медицину", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про захист населення від інфекційних хвороб" та інших нормативно-правових актів України, санітарно-гігієнічних і ветеринарних норм та правил, а також не допускати порушень прав і законних інтересів інших фізичних і юридичних осіб та не створювати загрози безпеці людей, а також інших тварин, в тому числі через жорстоке поводження з ними або їх жорстоке умертвіння. Розділ ІІ. Терміни та визначення У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні: • безпритульні тварини – домашні тварини, що залишилися без догляду людини або утворили напіввільні угруповання, здатні розмножуватися поза контролем людини; • біостерилізація – позбавлення тварини хірургічним шляхом здатності до відтворення потомства (репродуктивної здатності); • гуманне ставлення до тварин – дії, що відповідають вимогам захисту тварин від жорстокого поводження і передбачають доброзичливе ставлення до тварин, сприяння їх благу, покращення якості їх життя тощо; • домашні тварини – собаки, коти та інші тварини, що протягом тривалого історичного періоду традиційно утримуються і розводяться людиною, а також тварини видів чи порід, штучно виведених людиною для задоволення естетичних потреб і потреб у спілкуванні, що, як правило, не мають життєздатних диких популяцій, які складаються з особин з аналогічними морфологічними ознаками, та існують тривалий час у їх природному ареалі; • евтаназія – гуманні методи умертвіння тварин, що виключають їх передсмертні страждання; • екскременти – відходи життєдіяльності тварин; • жорстоке поводження з тваринами – знущання над тваринами, вчинене із застосуванням жорстоких методів або з хуліганських мотивів, а також нацьковування тварин одна на одну, вчинене з хуліганських чи корисливих мотивів; • жорстоке умертвіння тварин – умертвіння тварин без застосування знеболюючих засобів, що запобігають відчуттю тваринами болю і страху; • ідентифікація домашніх тварин – біркування, чіпування, таврування тварин тощо, з присвоєнням особистого ідентифікаційного коду; • карантинний майданчик – спеціально обладнані приміщення або частини приміщень, які призначені для тимчасового утримання домашніх тварин у разі їх вилову чи тимчасової ізоляції; • місце або зона для вигулу тварин – територія, на якій власник має право вільного вигулу тварини за умов дотримання вимог цих Правил; • навчально-дресирувальний майданчик для собак – це огороджена та обладнана відповідно до типового проекту територія, що призначена для дресирування собак;притулки для тварин – неприбуткові установи, спеціально призначені та облаштовані для утримання безпритульних тварин; • потенційно небезпечні собаки – собаки, згідно Переліку порід собак, визнаних як потенційно небезпечні, який наведено у Додатку 1, а також особини, які мають фенотипічні ознаки цих порід. Службові собаки та собаки бійцівських порід є джерелом підвищеної небезпеки; • реєстрація домашніх тварин – система обліку тварин, яку здійснює орган місцевого самоврядування шляхом присвоєння тварині індивідуального номера та внесення відповідної інформації до загальної електронної бази домашніх тварин; • собаки, що визнані небезпечними – собаки які вже проявили неспровоковану агресію до людей і тварин, що підтверджено відповідним протоколом (актом), складеним з дотриманням вимог законодавства України; • утримання в домашніх умовах – обмеження природної волі домашніх тварин, що виключає їх вільне переміщення за межами квартири, подвір'я окремого будинку.

Аня & Стелла: Розділ ІII. Загальні вимоги утримання тварин у місті Рівному 3.1. Утримання та поводження з тваринами в місті Рівному ґрунтується на таких принципах: 3.1.1. жорстоке поводження з тваринами є несумісним з вимогами моральності та гуманності, спричиняє моральну шкоду людині; 3.1.2. забезпечення умов життя тварин, які відповідають їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям; 3.1.3. право власності та інші речові права на тварин у разі жорстокого поводження з ними можуть бути припинені відповідно до Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження"; 3.1.4. заборона жорстоких методів умертвіння тварин, у тому числі отруєння тварин; 3.1.5. відповідальність за жорстоке поводження з тваринами і за порушення цих Правил; 3.1.6. утримання і поводження з домашніми тваринами без мети заподіяння шкоди як оточуючим, так і самій тварині; 3.1.7. забезпеченням безпеки життя та здоров'я людей при утриманні тварин; 3.1.8. дотримання санітарно-гігієнічних і ветеринарних норм та правил при утриманні і поводженні з тваринами; 3.2. Забезпечення державних, громадських та приватних інтересів, відкритості та доступності Правил здійснюється шляхом: 3.2.1. проведення просвітницької роботи серед населення з питань, пов’язаних з розтлумаченням Правил та з гуманним ставленням до тварин, влаштування безпритульних тварин, пропагування проведення стерилізації домашніх тварин, участь в інформаційних компаніях та культурно-масових заходах із залученням засобів масової інформації; 3.2.2. проведення консультацій з населенням, стосовно дотримання Правил та опіки над домашніми і безпритульними тваринами, що перебувають на території міста; 3.2.3. пропаганда гуманного поводження з тваринами через засоби масової інформації; 3.3. При утриманні тварин забороняється: 3.3.1. спричиняти тваринам біль і страждання, крім випадків, коли життю і здоров'ю людей і тварин загрожує небезпека; 3.3.2. організація, проведення і пропаганда собачих боїв та інших заходів, які допускають жорстокість по відношенню до тварин; 3.3.3. використання обладнання, інвентарю, які травмують тварин; 3.3.4. нанесення побоїв, травм з метою примушення тварин до виконання будь-яких вимог; 3.3.5. заводити собак і котів у приміщення продовольчих магазинів, об'єктів громадського харчування, установи охорони здоров'я, культури, на територію дитячих майданчиків; 3.3.6. вигулювати та виводити за межі помешкання чи садиби собак без наявності коротких повідків, намордників, крім тих, яким у ветеринарних паспортах робиться відмітка про необов’язковість намордника; 3.3.7. купувати, продавати, показувати на виставках і виводах, а також перевозити в інші населені пункти всіма видами транспорту собак, котів та диких тварин без ветеринарного паспорту з відміткою про імунізацію проти сказу, яка проведена не раніше 12 місяців і не пізніше 30 днів до вивозу (виводу); 3.3.8. викидати трупи собак, котів і інших тварин, або захоронювати їх у не відведених для цього місцях; 3.3.9. жорстоко поводитись з домашніми тваринами, залишати їх без догляду або знищувати; 3.3.10. вигулювати собак на дитячих майданчиків, територіях шкіл, дитячих садків при наявності на них дітей, при проведенні масових заходів в місцях масового скупчення людей; 3.3.11. утримувати собак незареєстрованими; 3.3.12. продавати собак у невстановлених для цього місцях; 3.3.13. утримувати собак у місцях загального користування (коридорах, підвалах, на сходових площадках, тощо); 3.3.14. утримувати домашніх тварин в багатоквартирних будинках більше трьох дорослих особин на одну квартиру; 3.3.15. вигулювати або виводити за межі помешкання чи садиби хижих тварин, собак з підвищеною агресивністю, без спеціальних засобів (ошийники, намордники, повідки); 3.3.16. пропаганда жорстокого поводження з тваринами, заклики до жорстокого поводження з ними; 3.3.17. використання в розважальних або комерційних цілях матеріалів, які демонструють жорстоке поводження з тваринами; 3.3.18. з’являтися з собаками в громадських місцях особам у нетверезому стані; 3.3.19. розведення тварин зі спадково закріпленою агресивністю; 3.3.20. утримувати, передавати іншим особам незареєстрованих тварин. 3.4. Умови утримання тварин повинні відповідати їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям, а також задовольняти їх природні потреби в їжі, воді, сні, рухах, контактах із собі подібними, у природній активності та інші потреби. Місце утримання тварин повинно бути оснащено таким чином, щоб забезпечити необхідні простір, температурно-вологісний режим, природне освітлення, вентиляцію та можливість контакту тварин із природним для них середовищем. 3.5. При неможливості подальшого утримання, домашня тварина повинна бути передана іншому власнику або здана в притулок для тварин. 3.6. Умертвіння тварин: 3.6.1. Умертвіння тварин допускається за умови дотримання вимог Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» у випадках: 3.6.1.1. для одержання господарсько-корисної продукції; 3.6.1.2. для припинення страждань тварин, якщо вони не можуть бути припинені в інший спосіб; 3.6.1.3. за необхідності умертвіння новонародженого приплоду тварин; 3.6.1.4. при регулюванні чисельності диких тварин і тварин, що не утримуються людиною, але перебувають в умовах, повністю або частково створюваних діяльністю людини; 3.6.1.5. за необхідності умертвіння окремих тварин, які хворі на сказ чи на інше особливо небезпечне захворювання або є носіями особливо небезпечного захворювання; 3.6.1.6. за необхідності оборони від нападу тварини, якщо життя або здоров’я людей знаходиться в небезпеці. 3.6.2. При умертвінні тварин мають дотримуватися такі вимоги: 3.6.2.1. умертвіння проводиться методами, що виключають передсмертні страждання тварин; 3.6.2.2. приміщення, де проводиться умертвіння, повинно бути відокремлене від приміщення, де утримуються інші тварини; 3.6.2.3. забороняється застосовувати негуманні методи умертвіння тварин, що призводять до загибелі від задушшя, електричного струму, больових ін’єкцій, отруєння, курареподібних препаратів, перегріву, та інші больові методи; 3.6.2.4. умертвіння тварин, що страждають, проводиться негайно, якщо їх страждання неможливо припинити іншим чином; 3.6.2.5. переробка тварин дозволяється тільки після їх умертвіння. 3.7. При транспортуванні тварин повинні задовольнятися їх потреби в їжі та воді, а також має бути забезпечений захист від шкідливого для них зовнішнього впливу. 3.7.1. Транспортний засіб, призначений для перевезення тварин, повинен бути спеціально оснащений для того, щоб виключати травмування або загибель тварин. 3.7.2. При завантаженні і розвантаженні тварин мають використовуватися пристрої і прийоми, що виключають травмування і загибель тварин. 3.7.3. Транспортування тварин різних видів проводиться роздільно, за винятком таких їх видів, які природно контактують один з одним або є нейтральними один до одного. Розділ ІV. Права та обов’язки осіб, які утримують тварин у місті Рівному 4.1. Особи, які утримують тварин мають право: 4.1.1. виводити собак з жилих та інших приміщень, а також ізольованих територій в загальні двори або на вулицю тільки на короткому повідку з прикріпленими до нашийника ідентифікуючими позначками (кличка собаки, прізвище, адреса та телефон особи, яка її утримує), при цьому собаки дрібних порід, згідно з Додатком 2, та собаки, у ветеринарних паспортах яких зроблено відповідну відмітку можуть бути без намордника; 4.1.1.1. собаки, що можуть становити підвищену загрозу здоров’ю та життю третіх осіб, вказані у Додатку № 3, при перебуванні їх за межами жилих та інших приміщень, а також спеціально облаштованих майданчиків для тренування, повинні з бути в наморднику; 4.1.2. безплатно провозити з собою у міському громадському транспорті дрібних звірів і птахів у клітці, кота, собаку в наморднику з коротким повідком за наявності відповідних документів на них; 4.1.3. вигулювати собак в місцях, спеціально відведених та об лаштованих для цієї мети державною адміністрацією, за відсутності таких місць дозволяється використовувати для вигулу собак пустуючі, не благоустроєні ділянки. 4.1.4. здійснювати захоронення домашніх тварин на спеціальних кладовищах тварин. 4.2. Особа, яка утримує тварину, зобов'язана: 4.2.1. дотримуватися санітарно-гігієнічних норм експлуатації жилого приміщення, де утримується домашня тварина (місце постійного утримання), та норм співжиття; 4.2.2. забезпечити домашній тварині необхідні умови, що відповідають її біологічним, видовим та індивідуальним особливостям, відповідно до вимог Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження"; 4.2.3. дбати про домашню тварину; 4.2.3. людяно поводитися з твариною; 4.2.4. не залишати її без догляду; 4.2.5. забезпечити їй достатню кількість їжі та постійний доступ до води; 4.2.6. забезпечувати своєчасне надання домашній тварині ветеринарних послуг (обстеження, лікування, щеплення тощо); 4.2.6.1. у разі виникнення підозри на наявність у тварини захворювання особа, яка її утримує, зобов'язана негайно ізолювати таку тварину і звернутися до ветеринарного лікаря. 4.2.6.2. ветеринарні процедури щодо тварин можуть здійснювати тільки особи, які мають відповідну фахову освіту. 4.2.6.3. ветеринарне обслуговування повинно включати послуги з евтаназії тварин або новонародженого приплоду тварин. 4.2.6.4. доставляти собак, а у випадках, коли ветеринарна служба визнає за необхідне, також котів та інших тварин, у ветеринарну установу для огляду, імунізації проти сказу і лікувально-профілактичних обробок; 4.2.6.5. негайно повідомляти заклади охорони здоров'я і ветеринарної служби про випадки укусу або травмування собакою, котом людини, свійської чи домашньої тварини, а також доставляти у ветеринарну установу собак і котів, які покусали людей чи тварин, або заподіяли їм травми, для огляду і карантинування протягом 10-ти днів, а покусаних тварин - для огляду і лікування; 4.2.6.6. мати на тварину ветеринарні паспорти; 4.2.6.7. повідомляти протягом 5-ти днів ветеринарну установу, що обслуговує даний район, про придбання собаки, кота чи дикої тварини, а також про переїзд з ним в інший населений пункт; 4.2.6.8. про захворювання собаки, кота та інших тварин негайно повідомляти ветеринарну установу; 4.2.7. тримати сторожових собак на прив'язі і спускати їх з прив'язі лише в закритих дворах, що виключає можливість втечі, про наявність собак застерігати написом; 4.2.8. сплачувати кошти за утримання собак, котів та диких тварин згідно з тарифами; 4.2.9. відшкодувати матеріальні та моральні збитки, що нанесені тваринами громадянам у встановленому чинним законодавством України. 4.2.10. прибирати за нею екскременти на будь-якій території, включаючи під'їзди, сходові клітки, ліфти, а також дитячі майданчики, доріжки, тротуари; 4.2.11. забезпечити наявність на домашній тварині нашийника з ідентифікуючими позначками (кличка тварини, прізвище, адреса та телефон особи, яка утримує домашню тварину), а при необхідності намордника; 4.2.12. запобігати неконтрольованому розмноженню домашніх тварин; 4.2.13. у багатоквартирних житлових будинках забезпечувати тишу – не допускати гавкання та виття собак з 23.00 до 7.00 години. Розділ V. Утримання і поводження з домашніми тваринами 5.1. Домашніх тварин дозволяється утримувати: 5.1.1. у квартирах, де проживає одна сім'я (за умови згоди всіх членів сім'ї), а також в будинках у кількості не більше трьох дорослих особин, при можливості забезпечення тваринам належних умов утримання, відповідно до вимог цих Правил; 5.1.2. у квартирах, де проживає кілька сімей, –¬ лише за письмовою згодою всіх повнолітніх мешканців квартири, при цьому не дозволяється утримувати домашніх тварин у місцях загального користування; 5.1.3. у "зоокутках" дитячих, освітніх, наукових, санаторно-курортних і оздоровчих закладів – з дозволу відповідного органу за погодженням з органами державної санітарно-епідеміологічної служби та ветеринарної медицини; 5.1.4. у вільному вигулі на ізольованій, добре огородженій території (в ізольованому приміщенні) на прив'язі або без неї; 5.2. юридичними особами: 5.2.1. для охорони – в обладнаних приміщеннях або на прив'язі; 5.2.2. сторожові собаки випускаються на територію лише після закінчення робочого дня, коли робітники та відвідувачі покинули територію; 5.2.3. для дослідної мети – у вольєрах, біологічних клініках (віваріях) або в розплідниках. 5.3. Особи, які утримують домашніх тварин, мають право з'являтися з ними поза місцями їх постійного утримання (супроводжувати їх). 5.3.1. Супроводжувати домашню тварину може особа, яка досягла 14-річного віку. 5.3.2. Особа, яка супроводжує тварину, зобов'язана забезпечити: 5.3.2.1. безпеку оточуючих людей і тварин, а також майна від заподіяння шкоди супроводжуваною домашньою твариною; 5.3.2.2. безпеку супроводжуваної домашньої тварини; 5.3.2.3. безпеку дорожнього руху при проходженні з домашньою твариною біля транспортних шляхів і при їх переході шляхом безпосереднього контролю за її поведінкою; 5.3.3. У місцях масового скупчення людей, у тому числі в транспорті, собаки повинні знаходитися на короткому повідку і в наморднику, а маленькі собаки – в закритих контейнерах або на руках у власника. 5.3.3.1. В інших громадських місцях собаки можуть знаходитися на вільному повідку. 5.3.3.2. В інших місцях дозволено вільний вигул собак за умови дотримання вимог, встановлених цими Правилами. 5.3.3.3. Під час переходу через вулиці і поблизу магістралей особа, що здійснює вигул собаки зобов'язана узяти її на короткий поводок, щоб уникнути дорожньо-транспортних подій і загибелі собаки на проїжджій частині. 5.3.3.4. Рекомендується обмежити повідки для собак довжиною не більше 1,2 метра. 5.4. Ввезення та розведення собак з підвищеною агресивністю, згідно з Додатком 1 даних правил забороняється. Вказані породи собак підлягають обов'язковій стерилізації. 5.5. Особи, які утримують домашніх тварин, і не є мешканцями міста Рівного, але перебувають на його території тимчасово з тваринами, повинні мати при собі ветеринарні паспорти з відповідною відміткою про стан здоров'я тварини та щеплення проти сказу. 5.6. Утримання відповідних собак без повідків і намордників дозволяється під час: 5.6.1. оперативного використання правоохоронними органами собак спеціального призначення; 5.6.2. муштри на навчально-дресирувальних майданчиках; 5.6.3. проведення виставок (на спеціальних рингах);

Аня & Стелла: Розділ VІ. Особливості права власності та інших речових прав на тварин 6.1. Право власності та інші речові права на тварин у разі жорстокого поводження з ними можуть бути припинені за рішенням суду шляхом їх оплатного вилучення або конфіскації. 6.2. Угоди, укладені особою, яка не досягла 18 років, з набуття або передачі права власності чи іншого речового права на тварину можуть бути визнані недійсними за рішенням суду, якщо такі угоди укладені без згоди батьків цієї особи або осіб, що їх замінюють. 6.3. Продаж з попереднім виставленням пропонованих тварин для показу покупцям допускається в разі дотримання вимог Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження". Продавець тварини зобов'язаний забезпечити покупця достовірною інформацією про вид, породу, стан здоров'я та інші якості тварини, а також про умови її утримання. 6.4. Дарування тварин допускається після попереднього погодження з майбутнім власником. Розділ VІІ. Реєстрація домашніх тварин 7.1. Реєстрація домашніх тварин є обов’язковою незалежно від віку та проводиться з метою: 7.1.1. єдиного обліку цих тварин в місті, у т. ч. для організації пошуку загублених тварин та повернення їх власникам; 7.1.2. контролю за чисельністю безпритульних тварин; 7.1.3. здійснення контролю за дотриманням ветеринарно–санітарних вимог; 7.1.4. забезпечення епізоотичичного благополуччя; 7.1.5. вирішенню проблемних питань і конфліктних ситуації, пов’язаних з утриманням домашніх тварин на території міста. 7.2. Реєстрація проводиться одноразово і вважається дійсною протягом усього життя тварини, крім випадків втрати або пошкодження жетону. 7.3. Обов’язковій реєстрації підлягають собаки, що належать на правах власності або інших підставах фізичним або юридичним особам і перебувають на території міста. 7.3.1. Власник собаки повинен зареєструвати тварину протягом 30 діб з моменту її народження або відчуження іншою особою. 7.3.2. Особи, які проживають (зареєстровані) поза межами міста, але перебувають на території міста з собакою більше 30 діб, повинні зареєструвати тварину у встановленому порядку. 7.4. Реєстрація котів проводиться за бажанням власника. 7.5. У випадках втрати реєстраційного посвідчення, номерного індивідуального знаку тварини, зміни її власника або місця його проживання (реєстрації) обов’язково проводиться перереєстрація тварини. 7.5.1. Тварини, власники яких не здійснили перереєстрацію, вважаються зареєстрованими не належним чином. 7.6. Реєстрація або перереєстрація тварин може здійснюватися у приміщеннях житлово-експлуатаційних організації, у т.ч. ЖБК, ОСББ, тощо (у відповідності до узгодженого графіку) за місцем проживання (реєстрації) власника. 7.6.1. В окремих випадках реєстрація або перереєстрація тварин може проводитись безпосередньо за місцем проживання (реєстрації) власника. 7.7. Сплата за реєстрацію та перереєстрацію тварини проводиться безпосередньо під час проведення реєстрації, відповідно до встановлених тарифів. 7.8. Для проведення реєстрації або перереєстрації власник тварини повинен обов’язково мати при собі паспорт, відповідний документ, що підтверджує наявність у нього пільг, а також документи, що підтверджують проведення протиепізоотичних заходів (щеплень), походження, ідентифікації реєстрованої тварини. 7.8.1. Присутність реєстрованої тварини при проведенні реєстрації є обов’язковою. 7.9. Процедура реєстрації передбачає заповнення відповідної форми з відомостями щодо власника тварини (ПІП, дата народження, адреса, телефон), виду тварини, породи, клички, дати народження або відчуження, проведення протиепізоотичних заходів (щеплень) та інше із подальшим внесенням цієї інформації до загальної бази даних непродуктивних тварин в місті Рывному. 7.9.1. Ця інформація є конфіденційною та надається лише у випадках, що передбачені чинним законодавством. 7.10. Власник домашньої тварини у разі її продажу, дарування або смерті повинен у п’ятиденний термін зняти її з реєстрації. 7.11. Організація, що проводила реєсрацію тварини зобов’язана у п’ятнадцятиденний строк із моменту реєстрації або перереєстрації видати власнику зареєстрованої тварини реєстраційне посвідчення та номерний індивідуальний знак (жетон) тварини, друковане видання “Правила утримання тварин у місті Рівному”, а також ознайомити власника тварини з ветеринарно-санітарними вимогами щодо її утримання. 7.11.1. Факт ознайомлення з документами підтверджується підписом власника тварини. 7.12. Фізичні особи, які утримують собак, крім визначених пільгових категорій, обов’язково сплачують плату за житлово-комунальні послуги згідно встановлених тарифів. 7.12.1. Плата за житлово-комунальні послуги з фізичних осіб за утримання собак нараховується житлово-експлуатаційними організаціями у т.ч. ЖБК, ОСББ тощо, на території обслуговування яких проживає власник собаки. Розділ VIІІ. Особливості утримання на території міста диких тварин та сільськогосподарських тварин і птиці 8.1. Утримання великих диких тварин допускається лише в спеціалізованих закладах (зоопарк, цирк тощо). 8.1.1. Утримання диких тварин у неволі допускається за наявності дозволу, що видається центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. 8.1.2. Утримання великих диких тварин в квартирах та житлових будинках, що належать фізичним особам на правах приватної власності, забороняється. 8.1.3. Утримання диких тварин у неволі без дозволу допускається в разі тимчасового утримання врятованої постраждалої тварини. 8.1.4. Допускається утримання дрібних диких тварин, які традиційно утримуються людьми в неволі і можуть бути забезпечені умовами утримання відповідно до вимог законодавства України та цих Правил. 8.2. Власники диких та сільськогосподарських тварин узгоджують з відповідною ветеринарною установою перелік та порядок проведення діагностичних та профілактичних заходів щодо цих тварин. 8.3. Особи, які утримують диких та сільськогосподарських тварин, не мають права виводити за межі місця їх постійного утримання за винятком випадків, обумовлених необхідністю доставки тварин у ветеринарну установу. 8.4. Власники сільськогосподарських (продуктивних) тварин та птиці зобов'язані: 8.4.1. зареєструвати продуктивних тварин в агенції з ідентифікації тварин; 8.4.2. утримувати у чистоті приміщення для тварин та птиці та прилягаючі до них території; 8.4.3. систематично проводити заходи боротьби з мухами та гризунами; 8.4.4. негайно повідомляти ветеринарну лікарню району про кожен випадок захворювання чи падежу сільськогосподарської тварини чи птиці; 8.4.5. виконувати усі вказівки ветеринарного лікаря з проведенням заходів, необхідних для попередження заразних захворювань тварини та птиці; 8.4.6. у будівлях утримання худоби, де відсутня каналізація, встановити непроникний рідинозбірник з герметичною кришкою; 8.4.7. ввозити на територію міста Рівного сільськогосподарських тварин та птицю в супроводі ветеринарного свідоцтва; 8.4.8. проводити забій тварин тільки на забійних пунктах після огляду її ветлікарем та оформлення ветеринарної довідки встановленого зразку; 8.4.9. забій птиці та кролів, належних громадянам, може проводитись подвірно, з обов'язковою очисткою і дезінфекцією місця забою; 8.4.10. усі трупи сільськогосподарських тварин і птиці підлягають утилізації в спеціальних підприємствах. Розділ ІХ. Правила поводження з тваринами, що використовуються у видовищних заходах, у спорті, при організації дозвілля 9.1. Використання тварин у видовищних заходах, у спорті, при організації дозвілля з метою отримання прибутку у місту Рівному допускається за наявності дозволу на таку діяльність, який видається ветеринарною службою. 9.2. Демонстрація тварин на виставках, у зоопарках допускається за умови дотримання зоогігієнічних, ветеринарно-санітарних норм і правил, установлених для утримання тварин. 9.2.1. Створення зоопарку здійснюється на підставі дозволу, який видається Рівннською міською радою. 9.3. При поводженні з тваринами під час проведення спортивних, видовищних заходів, відео- та фотозйомок не допускається заподіяння їм травмувань, болю, знівечення, загибель. 9.4. Забороняється створення пересувних звіринців, проведення боїв тварин, спортивних, видовищних заходів, що передбачають переслідування, умертвіння, спостереження передсмертної агонії тварин, використання для умертвіння тварин інших тварин. Розділ Х. Вилов та тимчасова ізоляція домашніх тварин 10.1. Вилов безпритульних (загублених, покинутих, залишених без опіки і бродячих) тварин проводиться з метою: 10.1.1. повернення їх власникам; 10.1.2. регулювання їх чисельності відповідно до вимог Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження". 10.2. При вилові безпритульних домашніх тварин категорично забороняється: 10.2.1. привласнювати собі відловлених тварин; 10.2.2. продавати і передавати їх приватним особам або іншим організаціям; 10.2.3. забирати тварин із квартир і з територій приватної власності без відповідного рішення суду; 10.2.4. знімати домашніх тварин з прив'язі; 10.2.5. використовувати методи вилову, технічні пристрої і препарати, що травмують тварин або небезпечні для їх життя і здоров'я. 10.3.У разі виникнення або загрози виникнення епізоотій і в інших небезпечних ситуаціях заходи, необхідні для скорочення чисельності тварин, які становлять небезпеку, регулюються в порядку, що встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. 10.4. Собаки, незалежно від породи, належності та призначення, у тому числі й ті, що мають нашийники з номерними знаками і намордники, але знаходяться без власника на вулицях, площах, ринках, у скверах, садах, на бульварах, пляжах, у громадському транспорті, дворах та інших громадських місцях, вважаються безпритульними і підлягають вилову. 10.5. Тимчасовій ізоляції підлягають собаки, коти та інші домашні тварини в разі, якщо на це є відповідне рішення органів санітарно-епідеміологічної служби та ветеринарної медицини, а також ті, що завдали тілесних ушкоджень людині або іншій домашній тварині. 10.5.1. Тимчасова ізоляція домашніх тварин може проводитись у примусовому порядку, якщо домашня тварина є небезпечною для оточуючих. 10.5.2. Тимчасово ізольовані домашні тварини протягом семи днів з дня їх вилову повинні бути обстежені і після висновків державної установи ветеринарної медицини про стан здоров'я тварин повертаються власникам (після сплати витрат на обстеження і утримання), а в разі виявлення обставин, що можуть загрожувати життю та здоров'ю оточуючих, передаються спеціалізованим організаціям для подальшого лікування чи умертвіння. 10.5.3. Виловлені бродячі домашні тварини протягом п'яти днів з дня їх вилову утримуються на карантинних майданчиках служби або підприємства, що здійснює вилов, і можуть бути передані спеціалізованим організаціям за їх бажанням для передачі їх у спеціалізовані притулки. 10.6. Вилов собак, котів та інших домашніх тварин окремими громадянами забороняється, крім випадків, коли ці тварини є небезпечними для оточуючих та проявляють агресивність, створюючи загрозу безпеці людей. 10.10. Вилов собак, котів та інших домашніх тварин, як правило, проводиться за відсутності сторонніх осіб із 5-ї до 7-ї години або після 20-ї години (влітку - після 22-ї години). 10.11. Якщо протягом двох місяців з моменту заявлення про затримання безпритульної тварини не буде виявлено її власника або він не заявить про своє право на неї, право власності на цю тварину переходить до особи, у якої вона була на утриманні та в користуванні. 10.11.1. У разі відмови особи, у якої безпритульна тварина була на утриманні та в користуванні, від набуття права власності на неї ця тварина переходить у власність територіальної громади, на території якої її було виявлено. 10.12. Повернені власникам тварини підлягають щепленню проти сказу. 10.12.1. Власники зобов'язані протягом тридцяти днів утримувати таких тварин в ізольованому приміщенні і за вказівкою ветеринарної установи доставляти їх для огляду. Розділ XІ. Регулювання чисельності безпритульних тварин 11.1. Регулювання чисельності безпритульних тварин в м. Рівному проводиться згідно Програми регулювання чисельності безпритульних тварин методами біостерилізації або розміщенням у притулки для безпритульних тварин. 11.1.1. Біостерилізація безпритульних тварин проводиться на базі притулків для тварин. 11.2. При поводженні з безпритульними тваринами слід керуватися вимогами та правилами гуманного ставлення, передбаченими законодавством України. 11.3. Забороняється отруєння безпритульних тварин. 11.3.1. Винні в отруєнні домашніх та безпритульних тварин підлягають притягненню до юридичної відповідальності відповідно до законодавства. Розділ ХІI. Притулки для тварин 12.1. Для утримання безпритульних тварин створюються притулки для тварин. 12.1.1. Притулки для тварин можуть створюватися виконавчим органом Рівненської міської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, громадськими і благодійними організаціями та фізичними особами. 12.1.2. Притулки для тварин проводять свою діяльність за рахунок коштів їх власників, а також будь-яких інших не заборонених законом джерел. 12.1.3. У місцевому бюджеті можуть передбачатися кошти на створення притулків для тварин та відшкодування витрат притулкам по утриманню тварин незалежно від форм власності. 12.2. Притулок для безпритульних тварин обладнується для утримання безпритульних тварин і надання ветеринарної допомоги в межах, необхідних для знаходження тварин, які відновлюються відповідно до вимог цих Правил. 12.2.1. У Притулку здійснюється реєстрація всіх безпритульних тварин, які поступили в притулок, і їх облік. 12.3. Притулок для тварин функціонує відповідно до Положення, яке затверджується центральним органом виконавчої влади з питань ветеринарної медицини. 12.4. З метою забезпечення захисту собак і котів від жорстокого й іншого неналежного поводження, пошуку їх власників, а також собак і котів, від яких відмовилися або хочуть відмовитися їх власники, за рахунок пожертвувань організацій або приватних осіб можуть створюватися приватні притулки. 12.4.1. Приватні притулки підлягають обов’язковій реєстрації у виконавчому комітеті Рівненської міської ради та повинні діяти на підставі Положення про них, затвердженого Управлінням ветеринарної медицини Рівненської області та отриманої ліцензії. 12.4.2. Власники притулків не являються платниками збору з власників тварин. 12.4.3. Реєстрація й облік тварин, які поступили до приватного притулку, є обов’язковими. Розділ XIІI. Поховання, переробка або утилізація померлих тварин 13.1. Поховання померлих домашніх тварин, у тому числі шляхом кремації, здійснюється за рахунок їх власників на місцях поховання, відведених органами місцевого самоврядування у встановленому законодавстві порядку, з дотриманням санітарно-епідеміологічного та екологічного законодавства. 13.2. За згодою власника та за його рахунок можлива переробка або утилізація померлих домашніх тварин з дотриманням санітарно-епідеміологічного та екологічного законодавства. 13.2.1. Переробка або утилізація померлих безпритульних тварин здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розділ ХІV. Участь громадян і громадських організацій у виконанні Правил 14.1. Громадяни мають право стати членом громадських організацій, метою діяльності яких є охорона та захист тварин. 14.2. Громадські організації, статутною метою яких є захист тварин від жорстокого поводження, мають право: 14.2.1. одержувати від органів державної влади та органів місцевого самоврядування (управління житлово-комунального господарства) інформацію, необхідну для реалізації ними своїх статутних цілей і завдань; 14.2.2. брати участь та організовувати інформаційно-просвітницькі заходи стосовно гуманного ставлення до тварин, захисту їх від жорстокого поводження, благодійні акції; 14.2.3. ставити перед відповідними органами влади питання про відповідальність осіб, які утримують домашніх тварин, відповідно до чинного законодавства, у разі виявлення фактів жорстокого поводження з тваринами; 14.2.4. подавати до суду позови про відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства про захист тварин від жорстокого поводження, в тому числі здоров'ю громадян і майну громадських організацій. 14.3. Діяльність громадських організацій у сфері захисту тварин від жорстокого поводження здійснюється відповідно до законодавства України на основі їх статутів. 14.4. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради повинно всебічно сприяти громадським організаціям, метою діяльності яких є охорона та захист тварин. 14.5. Громадські організації можуть брати на себе відповідальність бути буфером між захисниками тварин, власниками тварин і органами влади, ветеринарами, екологами, органами, що регулюють охорону природного середовища, громадськими та комерційними об’єднаннями, що займаютьсь тваринами (розведення, утримування, продаж, дресирування, догляд та ін.) та засобами масової інформації, а також регулювати благодійні надходження та спрямовувати їх на підтримку роботи притулків для тварин. Розділ XV. Забезпечення виконання та контроль за додержанням Правил 15.1. Контроль за виконанням Правил здійснює управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради відповідно до компетенції. 15.2. Службові особи управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради підприємств, установ і організацій, ЖКП зобов’язані: 15.2.1. слідкувати за своєчасною реєстрацією (перереєстрацією) власниками собак та додержанням цих Правил; 15.2.2. тримати підвали, горища та інші підсобні приміщення в будинках закритими або відповідно обладнаними для запобігання проникнення туди тварин; 15.2.3. ознайомлювати власників собак з Правилами утримання собак, повідомляти про місце розташування ветеринарних установ. 15.3. Органи внутрішніх справ (патрульно-постова служба та дільничні інспектори міліції) здійснюють нагляд за дотриманням порядку вигулу домашніх тварин (собак) у громадських місцях та вживають відповідних заходів у разі порушення законодавства про порядок поводження й утримання домашніх тварин. 15.3.1. Працівники міліції в порядку, встановленому Законом України "Про міліцію", мають право на застосування вогнепальної зброї до домашньої тварини в разі, якщо її поведінка створює загрозу для здоров'я людини. 15.4. Контроль у сфері захисту тварин від жорстокого поводження може здійснюватися громадськими організаціями, статутною метою яких є захист тварин від жорстокого поводження. Розділ XVІ. Відповідальність громадян та юридичних осіб за порушення Правил 16.1. За порушення вимог цих Правил та законодавства про утримання домашніх тварин в населених пунктах винні особи несуть кримінальну, адміністративну та цивільно-правову відповідальність згідно із законодавством. 16.2. Шкода, заподіяна особі або майну фізичної особи, а також шкода, заподіяна майну юридичної особи твариною, підлягає відшкодуванню в повному обсязі особою, яка її утримує. Розділ ХVІІ. Порядок внесення змін до Правил. 17.1. Внесення змін до Правил здійснюється у встановленому законодавством порядку. Секретар міської ради А. Грещук Додаток 1 до Правил утримання тварин у місті Рівному Перелік порід собак визнаних потенційно небезпечними * 1. Акбаш 2. Американський пітбультер’єр 3. Вівчарка Дауфмана 4. Гірська гонча 5. Грецька вівчарка 6. Доберман Владека Рошина 7. Канарська собака (перро де пресо канаріо) 8. Кангал 9. Кенгуровий собака 10. Лангедокський пастушачий собака 11. Леопардова гонча 12. Румунська вівчарка 13. Супердог i його помісь з майконгом 14. Метиси вищезазначених порід з явними фенотипічними ознаками. Примітка: * вказані породи та різновиди собак не визнано міжнародними кінологічними організаціями, вони підлягають обов’язковій стерилізації. Даний перелік не є вичерпним і доповнюється з надходженням нових даних. Секретар міської ради А. Грещук Додаток 2 до Правил утримання тварин у місті Рівному Перелік порід собак, яким у ветеринарних паспортах робиться відмітка про необов’язковість намордника * 1. Австралійський тер’єр 2. Англійський той-тер’єр 3. Австралійський шовковистий тер’єр 4. Аффен-пінчер 5. Басенджі 6. Бедлінгтон-тер’єр 7. Бігль 8. Бішон-фріз, болонійський бішон, бішон-ліон 9. Бордер-тер’єр 10. Бостон-тер’єр 11. Вельш-тер’єр 12. Гладкошерстний фокстер’єр 13. Глен-ов-імаал-тер’єр 14. Гріффон 15. Денді-дінмонт-тер’єр 16. Джек-рассел-тер’єр 17. Древер 18. Жорсткошерстний фокстер’єр 19. Ірландський тер’єр 20. Йоркширський тер’єр 21. Кардіган-вельш-коргі 22. Карликовий бультер’єр 23. Карликовий пінчер 24. Карликова такса 25. Карликовий шпіц 26. Керн-тер’єр 27. Левретка 28. Лейкленд-тер’єр 29. Лхаський апсо 30. Мальтійська болонка 31. Манчестерський тер’єр 32. Мексіканська та китайська гола собака 33. Мініатюрний пудель 34. Мініатюрний шпіц 35. Мопс 36. Норвіч-тер’єр 37. Норфолк-тер’єр 38. Папільон і фален 39. Пекінес 40. Пемброк-вельш-коргі 41. Пудель 42. Скай-тер’єр 43. Скотч-тер’єр 44. Сіліхем-тер’єр 45. Спаніель (всі види) 46. Такса 47. Таксоподібний бракк 48. Тібетський тер’єр 49. Уест-хайленд-уайт-тер’єр 50. Французький бульдог 51. Шведський вальхунд 52. Шелті 53. Шіпперке 54. Ші-тцу 55. Чеський тер’єр 56. Чіхуахуа 57. Ягдтер’єр 58. Японський хін Примітка: * Вказаний перелік може бути ширшим за рахунок помісей цих порід, а також собак, що пройшли спеціальний курс дресирування і про це є відповідний офіційний документ. Секретар міської ради А. Грещук Додаток 3 до Правил утримання тварин у місті Рівному Перелік порід собак, які є джерелом підвищеної загрози здоров’ю та життю третіх осіб 1. Аіді (вівчарка атласька) 2. Айну (собака айнський, хоккайдо) 3. Акіта-іну 4. Акіта американський (собака великий японський) 5. Бергамаско (вівчарка бергамська) 6. Боксер німецький 7. Бріард (вівчарка французька довгошерстна) 8. Брохольмер датський 9. Був'є арденський 10. Був'є фланерський 11. Бульдог алапахський чистокровний (отто) 12. Бульдог американський 13. Бульдог мальорський (ка-де-бо, перо де пресо мальоркін) 14. Бульмастиф 15. Бультер'єр англійський 16. Бультер'єр англійський стафордширський 17. Бурбуль південноафриканський 18. Вельштер'єр 19. Вівчар картський (вівчарка картська) 20. Вівчарка американо-канадська біла 21. Вівчарка бельгійська (грюнендаль, лакенуа, молінуа, тарв'юрен) 22. Вівчарка бернська (бернський зененхаунд) 23. Вівчарка велика швейцарська (великий швейцарський зененхаунд) 24. Вівчарка голландська 25. Вівчарка ештрельська (португальська горна) 26. Вівчарка кавказька (вовкодав кавказький) 27. Вівчарка німецька 28. Вівчарка південноросійська (таврійська) 29. Вівчарка пікардійська (пікар) 30. Вівчарка польська підгалянська 31. Вівчарка польська татранська 32. Вівчарка середньоазіатська (алабай, вовкодав середньоазіатський) 33. Вівчарка східноєвропейська 34. Вовкодав ірландський 35. Доберман-пінчер 36. Дог аргентинський (аргентинський мастиф) 37. Дог бордоський (французький мастиф, дог де Бордо) 38. Дог німецький 39. Далматин 40. Дратхаар 41. Ердельтер'єр 42. Кане-корсо 43. Као де кастро лаборейро 44. Као де сера де астрела (португальський пастуший собака) 45. Карабаш анатолійський 46. Командор (вівчарка угорська) 47. Кувас угорський 48. Лабрадор-ретривер 49. Ладсир (ньюфаундленд чорно-білий) 50. Лайка 51. Леонбергер 52. Маламут аляскінський 53. Марема (вівчарка маремо-абруцька) 54. Мастиф англійський 55. Мастиф бельгійський 56. Мастиф іспанський 57. Мастиф піренейський 58. Мастиф тибетський 59. Мастіно (мастиф неаполітанський, мастіно-неаполітано) 60. Мітельшнауцер 61. Московська сторожова 62. Ньюфаундленд 63. Пурухаар 64. Рафейру дуалінтежу (собака португальський сторожовий) 65. Ріджбек родезійський 66. Ріджбек тайський 67. Різеншнауцер (великий шнауцер) 68. Ротвейлер 69. Сенбернар 70. Собака вовчий італійський 71. Собака вовчий саарлоський (вольфхаунд) 72. Собака вовчий чеський 73. Собака піренейський горний (великий піренейський) 74. Тер'єр американський стафордширський 75. Тер'єр російський чорний 76. Тоза-іну (собака японський бійцівський) 77. Філа бразилейро (мастиф бразильський) 78. Фокстер'єр 79. Хаскі сибірський 80. Ховаварт 81. Чувач словацький 82. Ягдтер'єр 83. Метиси всіх зазначених порід Секретар міської ради А. Грещук


Аня & Стелла: Як вам правила? Пропоную офіційно запропонувати деякі зміни і уточнення.

Аня & Стелла: Аналіз регуляторного впливу (відповідно до статті 8 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308). Назва регуляторного акта – Правила благоустрою території міста Рівне Регуляторний орган – Рівненська міська рада Розробник документа – управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради Відповідальна особа – заступник начальника відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради Контактний телефон – 80972122362, 80638140333, 225817 № п/п Розділ Опис 1 Визначення проблеми (доведення існування проблеми. Оцінка важливості проблеми) - відсутність чітко встановлених правил та норм поведінки юридичних та фізичних осіб у сфері благоустрою міста; відсутність чітко встановленого комплексу заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку у місті, збирання сміття та відходів у громадських місцях у картонні коробки, іншу тару; - неправомірне розміщення контейнерів та іншої тари для твердих побутових та харчових відходів у межах червоних ліній міських вулиць та доріг; - наявність стихійних сміттєзвалищ, розміщення будівельних матеріалів (піску, щебеню, мішків із матеріалами та ін.), будівельного сміття та відходів на прибудинкової території, території житлової та громадської забудови, зелених зонах; - відсутності у юридичних та фізичних осіб договорів на вивезення твердих побутових відходів, складування відходів у непризначених місцях; - самовільне знищення дерев, кущів, інших зелених насаджень; паркування транспорту на територіях зелених зон (газонах, квітниках, клумбах) та майданчиках для відпочинку та дозвілля; самостійне розриття твердого покриття доріг та тротуарів, не відновлення благоустрою після проведення будівельних, земляних та інших ремонтних робіт; розриття автомобільних доріг та тротуарів після проведення їх будівництва, реконструкції та капітального ремонту; - відсутність норм що регулюють утримання території пляжів; неможливість притягнення до адміністративної відповідальності осіб винних у порушенні правил благоустрою через відсутність таких правил, затверджених уповноваженим органом. Визначення причин проблеми. (аналіз причин та умов її виникнення Причинами та умовами виникнення зазначених проблем є недостатнє регулювання відносин у сфері благоустрою, зокрема, відсутність чіткого нормативного регулювання: • прав та обов'язків суб'єктів у сфері благоустрою; • норм та правил поведінки, що забезпечують утримання об'єктів та елементів благоустрою належним чином, за порушення яких можливо притягнути винних осіб до відповідальності. • чітко встановлених норм, які б регулювали компенсацію шкоди завданої внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою. Розв'язання викладених проблем за допомогою ринкових механізмів не уявляється можливим. Чинні нормативно-правові акти не регулюють відносини у сфері благоустрою таким чином, що забезпечувало б їх виконання. Кількість суб'єктів господарювання у місті Рівне постійно зростає, порядок здійснення їх діяльності не забезпечує збереження та відновлення об'єктів та елементів благоустрою, що негативно впливає на загальний стан благоустрою міста (наприклад, незбереження зелених насаджень та їх знищення під час проведення заходів пов'язаних з виконанням господарської діяльності (будівництво, ремонтні роботи, встановлення рекламного обладнання, проведення рекламних та розважальних заходів, незабезпечення вивезення сміття після проведення масових розважальних заходів, поряд з об'єктами торгівлі, у тому числі вуличної, утворення стихійних сміттєзвалищ). Зусилля комунальних служб та витрачені міською радою кошти на ремонтні роботи, наведення чистоти та порядку, висадження газонів, квітів та молодих дерев виявляються марними. Внесення змін до чинних регуляторних актів що встановлюють окремі обов'язки у сфері благоустрою призведе до дублювання таких обов'язків у окремих актах, потребує їх викладення у новій редакції або суттєвої зміни та прийняття нових актів, що регулюють відносини раніш не врегульовані чинними нормативними актами. На сьогодні в місті діють Правила забудови м. Рівного, затверджені рішенням Рівненської міської ради від 17.10. 2006 року № 207, однією з глав яких і регулюються правила благоустрою міста. Чинні нормативні акти міської ради, що регулюють окремі питання благоустрою (санітарного очищення, утримання місць загального користування), не можуть бути змінені таким чином, щоб включати всі необхідні правила поведінки для забезпечення належного утримання території міста та передбачити відшкодування за пошкодження об’єктів благоустрою у випадку їх недотримання. Визначені проблеми справляють негативний вплив перш за все на громадян (мешканців та гостей міста), яким не забезпечуються сприятливе для життєдіяльності середовище, у тому числі, захист довкілля, належний санітарний стан, збереження об'єктів та елементів благоустрою. Зокрема, скидання твердих та рідких відходів призводить до проникнення отруйних речовин у річки міста; накопичення сміття на прибудинкових територіях призводить до загрози виникнення інфекційних захворювань та збільшення кількості безпритульних тварин; не утримання у належному стані елементів благоустрою (твердого покриття вулиць, зелених насаджень, спортивних споруд, павільйонів зупинок громадського транспорту, засобів освітлення, покажчиків найменувань вулиць, малих архітектурних форм, урн, садових лав та інших) у цілому порушує права мешканців на сприятливе для життя середовище. Негативний вплив зазначених проблем зазнають також суб'єкти господарювання. Порушення благоустрою міста призводить до неможливості ефективно здійснювати господарську діяльність. Зокрема, розриття, захаращення доріг та в'їзних арок, накопичення відходів, заважають проїзду транспорту, сміттєзбірникам, аварійним та рятувальним машинам; не проведення дій по утриманню у належному санітарно-технічному стані будівель та споруд призводить до їх передчасного зносу, та ін. 2 Цілі регулювання (Чітке визначення цілей даного регуляторного акта) Цілями регулювання благоустрою міста та порядку компенсації шкоди, завданої внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою є створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності середовища, захисту довкілля, покращення санітарного стану та мікроклімату міста, зниження рівня шуму, збереження об'єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання, належне утримання, охорона, а також достатній рівень профілактики за порушення у сфері благоустрою. 3 Альтернативні способи досягнення цілей Альтернативними способами досягнення мети регуляторного акту є: 1. Здійснення контролю за санітарним станом міста, зеленими насадженнями, іншими об'єктами та елементами благоустрою, а також компенсація шкоди завданої внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою на підставі санітарних норм та інших правил по утриманню міст і населених пунктів, Кодексу України про адміністративні правопорушення та Цивільного Кодексу України. Цей спосіб не в повній мірі враховує вимоги щодо утримання у належному стані тротуарів, доріг, вулиць, споруд, будівель, територій загального користування, зелених насаджень в належному санітарно-технічному стані, чинні норми певним чином застарілі та не дають змоги використовувати свої права в галузі благоустрою суб'єктам господарювання, міській громаді та окремим мешканцям міста. Стаття 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність за порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів, а також недодержання правил щодо забезпечення чистоти і порядку в містах та інших населених пунктах. Разом з тим вказаною статтею КУАП не конкретизовано види порушень благоустрою. На теперішній час вказані правила міської радою не затверджені. Відсутність затверджених у встановленому законом порядку Правил благоустрою території міста унеможливлює притягнення осіб, винних у порушені благоустрою до передбаченої законом відповідальності. Крім того жодним існуючим нормативно-правовим актом не передбачено порядок компенсації шкоди завданої внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою, одночасно з цим у п. 13. ст. 10 Закону України про благоустрій населених пунктів передбачено, що у повноваження міських рад входить визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища. Однак, у вказаних нормативно-правових актах не конкретизовано порядок відшкодування шкоди за окремі види порушень законодавства у сфері благоустрою. Відсутність чітко виписаних правил відшкодування вказаної шкоди, затверджених у встановленому законом порядку, унеможливлює притягнення осіб, винних у порушені благоустрою до передбаченої законом відповідальності та не дозволяє проводити повноцінну профілактику подібних порушень. 2. Залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного вчинення дій, направлених на утримання міста у належному санітарному стані, збереження елементів благоустрою та відшкодування завданих, внаслідок порушення законодавства про благоустрій, шкоди. Залучення до вказаних дій на добровільної основі не є методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою міста, оскільки такі дії не можуть вчинюватися виключно на добровільній основі, в деяких випадках необхідно застосовувати спосіб адміністративного примусу. Застосування такого способу є неефективним. 3. Постійне приведення території міста у належний санітарний стан, вчинення дій по відновленню об'єктів та елементів благоустрою за рахунок місцевого бюджету. Вказаний спосіб не може бути прийнятим оскільки він не забезпечує відповідальне ставлення мешканців та суб'єктів господарювання до питань з благоустрою. Місцевий бюджет не може забезпечити постійне відновлення всіх об'єктів та елементів благоустрою міста власними силами та за власний рахунок. Таким чином, спосіб досягнення цілей - закріплення норм та правил поведінки у сфері благоустрою у Правилах благоустрою міста та закріплення порядку компенсації шкоди, завданої внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою є переважним перед іншими альтернативними способами досягнення мети регуляторного акту. Перевагою обраного способу досягнення встановлених цілей затвердження проекту рішення є формування прозорих вимог щодо проведення в місті єдиної політики з підтримки благоустрою, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища, раціонального використання ресурсів територіальної громади міста, захисту довкілля. 4 Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання проблеми. Для розв'язання викладених у цьому аналізі проблем пропонується застосувати наступний механізм та реалізувати наступні заходи. За загальним правилом, встановленим Законом України „Про благоустрій населений пунктів", утримання у належному стані та своєчасний ремонт об'єкта благоустрою власними силами або шляхом залучення на конкурсних засадах інших підприємств, установ, організацій, здійснює балансоутримувач. Власники будівель та споруд торгівельного, соціально-культурного, спортивного та іншого призначення, розташованих на території об'єкта благоустрою зобов'язані забезпечити належне утримання наданої їм у встановленому порядку земельної ділянки, а також можуть на умовах договору, укладеного з балансоутримувачем, забезпечувати належне утримання іншої закріпленої за ними території (прилеглої території) та/або брати пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою. Межі закріпленої території та обсяги пайової участі визначає власник об'єкта благоустрою. Порядок розподілу обов'язків між підприємствами, установами та організаціями і громадянами щодо організації робіт по утриманню належних їм, закріплених та прилеглих територій у належному санітарно-технічному стані базується на тому, що кожна особа зобов'язана утримувати у належному стані територію, право користування якої їй надано законом або правочином (договором). Утримання може здійснюватися спільно на підставі договору. На суб'єктів господарювання покладається обов'язок по прибиранню тротуарів, територій, прилеглих до об'єктів стаціонарної та виносної торгівлі та громадського харчування. Регуляторним актом встановлюються заборони щодо вчинення дій, що негативно впливають на благоустрій. Зокрема, забороняється використовувати не за призначенням контейнери та урни для збору відходів; самовільно встановлювати об'єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски; самовільно підключатися до мереж водопостачання, зливової та господарсько-побутової каналізації; засмічувати водні об'єкти та забруднювати водні ресурси; вчинювати дії, які можуть привести до підтоплення територій та спровокувати зсувні процеси; виконувати земляні, будівельні та інші роботи без дозволу, виданого в установленому законодавством порядку; вчиняти дії що негативно впливають на архітектуру фасадів будівель і споруд, у тому числі робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд; вивозити і звалювати в не відведених для цього місцях відходи, траву, гілки, деревину, листя, сніг, влаштовувати звалища; захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглих до житлових будинків, інших споруд; інші заборони. За порушення правил благоустрою винні особи притягатимуться до відповідальності, встановленою КУпАП, стягуватимуться збитки та суми заподіяної шкоди у порядку та в розмірі, які визначаються згідно даного регуляторного акту. 5 Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття рішення Можливість досягнення цілей регуляторного акту забезпечується у разі добросовісного виконання юридичними та фізичними особами його вимог. Зовнішніми факторами, що впливають на дію акта можуть бути наступні: позитивні: • відповідальне становлення юридичних та фізичних осіб до збереження об'єктів та елементів благоустрою; • здійснення будь-якої діяльності з додержанням санітарних та будівельних норм і правил; негативні: • не здійснення обов'язку власника (балансоутримувача) по утриманню об'єктів благоустрою у належному санітарно-технічному стані; • відсутність коштів для фінансування робіт по утриманню та відновленню об'єктів та елементів благоустрою. На сьогоднішній день становлення до питань збереження та відновлення благоустрою з боку юридичних та фізичних осіб є відповідальним, однак недостатнє фінансування не забезпечує належного рівня утримання території міста. На органи місцевого самоврядування та уповноважених ним осіб покладається вчинення дій, пов'язаних з утриманням об'єктів та елементів благоустрою, які є в комунальній власності; здійснення контролю за додержанням правил благоустрою; притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні правил благоустрою. Впровадження та виконання вимог акта органами місцевого самоврядування можливе, оскільки у теперішній утримання майна що є комунальною власністю здійснюється місцевою радою та уповноваженими нею особами, для чого місцевий бюджет виділяє відповідні кошти, міська рада уповноважує відповідних осіб складувати протоколи про адміністративні правопорушення, які розглядають адміністративні комісії при районних адміністраціях. 6 Визначення очікуваних результатів До очікуваних позитивних факторів прийняття регуляторного акта відносяться: • упорядження відносин між суб'єктами у сфері благоустрою; • створення умов для реалізації прав громадян та суб'єктів господарювання у сфері благоустрою міста; • ефективне використання та збереження об'єктів та елементів благоустрою міста, зелених насаджень; • покращення санітарного стану міста; • покращення та підтримка належного санітарно-технічного стану земельних ділянок, збереження і утримання доріг, вулиць, споруд, будівель, парків, скверів, рекламоносіїв, об'єктів виносної вуличної торгівлі, малих архітектурних форм для підприємницької діяльності, інших об'єктів та елементів благоустрою; • користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану доріг, вулиць, парків, скверів, інших об'єктів та елементів благоустрою загального користування; • більш ефективна робота комунальних служб, житлово-експлуатаційних підприємств; • дотримання вимог чинного законодавства з охорони навколишнього природного середовища, запобігання забрудненню земель побутовими відходами, покращення мікроклімату; • покрашення рівня благоустрою територій та санітарного стану міста; • створення умов сталого розвитку міста; • надходження у місцевий бюджет сум грошових санкцій за порушення правил благоустрою території міста; • вигодами від прийняття акта буде користуватись вся територіальна громада міста. До очікуваних негативних факторів прийняття регуляторного акта можна віднести необхідність витрачання громадянами та суб'єктами господарювання коштів: • на оплату завданої шкоди внаслідок порушення законодавства у сфері благоустрою; • на оплату вивезення твердих побутових та рідких відходів, сміття; • витрати на утримання в належному санітарному стані власних або орендованих земельних ділянок та прилеглих до них територій, зелених насаджень, будівель тощо; • витрати на встановлення урн та підтримання у належному санітарному стані територій, прилеглих до об'єктів виносної вуличної торгівлі, інших малих архітектурних формам для підприємницької діяльності, які належать суб'єктам господарювання. Однак, застосовуючи принцип соціальної справедливості, враховуючи що мешканці міста несуть витрати по утриманню прибудинкових територій, сплачуючи відповідні кошти у складі квартирної плати та плати за утримання будинку та прибудинкової території, покладення на суб'єктів господарювання обов'язку по утриманню прилеглих територій уявляється допустимим. Негативним фактором також є необхідність органу місцевого самоврядування здійснювати витрати на оплату послуг суб'єктам господарювання, які обслуговують об'єкти загального користування що є у комунальній власності. Порівнюючи позитивні та негативні фактори виявляється, що очікувані результати прийняття регуляторного акту базуються на позитивних факторах. У проекті регуляторного акта визначені вимоги, виконання яких не потребує ускладнень. Вимоги будуть обов'язковими для громадян та суб'єктів господарювання. Суб'єкти господарювання, громадяни в межах чинного законодавства будуть самостійно обирати шляхи утриманням в належному санітарному стані власних або орендованих земельних ділянок, прилеглих до них територій, зелених насаджень, об'єктів благоустрою з найменшими фінансовими витратами. 7 Обґрунтування строку дії акта Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковий або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження його результативності. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні корегування. Ризик зовнішніх чинників даного регуляторного акта відсутній, так як його впровадження відповідає чинному законодавству. 8 Визначення показників результативності акта Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта встановлюються протягом одного та трьох років після набрання чинності актом, та базуються на: • кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст.152 КУпАП; • розміри витрачених коштів на утримання об'єктів благоустрою: комунальними службами та підприємствами за рахунок місцевого бюджету; комунальними службами та підприємствами за власний рахунок; • розміри витрачених коштів на відновлення благоустрою особами, які погіршують його стан у процесі господарської діяльності (будівництво, прокладання підземних та наземних інженерних споруд) або у разі аварій, інших дій; • розміри компенсацій шкоди благоустрою території міста. • розмір надходжень до місцевого бюджету пов'язаних з дією акта в порівнянні з четвертим кварталом 2009 року. • рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту. • кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту; • розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта; Надати точну кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта: у 2010 році та на наступні роки не уявляється можливим. Суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта, витрачатимуться кошти на утримання у належному санітарному стані належних їм території, територій прилеглих до їх будівель та споруд, об'єктів торгівлі. Вказане утримання включає ручне або механічне прибирання, збір випадкового сміття, витрати на оплату послуг по вивезенню сміття, збір власними силами або шляхом оплати послуг спеціалізованим організаціям за видалення снігу, криги, здійснення протиожеледних заходів. Передбачається високий рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта. 9 Відстеження результативності акта Базове відстеження результативності даного рішення буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом. Повторне відстеження результативності даного рішення буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності Інформаційні дані УДК у м. Луцьку ГУДКУ у Волинській області про надходження коштів до міського бюджету. Статистичні дані - соціологічне опитування суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб на території міста. Розробник С.І. Пилипака Експерт

Люда: Аня & Стелла , огромное спасибо за проделанную работу Поскольку, нововведения касаются непосредственно нас, а тема очень важная, переношу ее в раздел ПРИЙОМНАЯ КЛУБА

Аня & Стелла: Нікого не зацікавила ця тема? Невже ви думаєте, що вас і ваших собак вона не каснеться?

uliyag: Аня & Стелла, торкнеться, звичайно... але... - реєстрацію в ЖКП була і раніше (я свою першу песу ставила там на облік)... - площадок для вигулу поки що немає... (нам добре - поряд поле... для вигулу) - прибирати за собакою - мали б, але довести, що це зробила сома моя собака а не дворова неможливо... - водити по місту в наморднику - ми так і робимо, особливо де велика кількість людей.. (щопоравда дуже прикольне спостереження, якщо Аська чапає в наморднику народ обминає її по ВЕЛИКИИИКІЙ дузі, а вот якщо я знімаю його, коли пройшли скупчення на зупинці, то дехто тільки що не на лапи не наступає.....) ...

Аня & Стелла: uliyag пишет: реєстрацію в ЖКП була і раніше Треба подзвонити в наш ЖЕК (чи це не те саме?) і дізнатися чи зараз проводять реїстрацію і що для цього потрібно, тільки думаю переробити ветеринарний паспорт, а то ми без родословні а приписала себе до стаффів, правда може так і краще а то пітів взагалі заборонили (цікаво хто в нас піта від стаффа відрізнятиме ) uliyag пишет: площадок для вигулу поки що немає Чомусь мені здається що і не буде, не даром же згадали Аня & Стелла пишет: 5.3.3.2. В інших місцях дозволено вільний вигул собак за умови дотримання вимог, встановлених цими Правилами. тільки як воно вяжиться з Аня & Стелла пишет: 3.3.6. вигулювати та виводити за межі помешкання чи садиби собак без наявності коротких повідків, намордників, крім тих, яким у ветеринарних паспортах робиться відмітка про необов’язковість намордника; не зрозуміло (взагалі цей пункит протирічить іншим, але саме вкажуть якщо захочуть штрафанути) uliyag пишет: прибирати за собакою Пропоную в місцях де ходять люди все таки це робити, правда коли я прибирала на мене дивились "гірше" чім коли Стелла це робила... але кульочки мають бути завжди, тільки смітник знайти деколи важко uliyag пишет: водити по місту в наморднику... Аналогічно і в нас. Питання стосовно пунктів, які я цитивала вище , треба тільки там де велике скупчення чи кругом

Tramin Sam: Как мило... Начала искать по поисковику породы из списка "підлягають обов'язковій стерилізації",поскольку когда-то читала про овчарок Дауфмана и стало интересно, что же за монстры остальные породы... Наткнулась на статью. Посмеялась... Интерсно одно - каким образом и кто будет стерилизовать собаку (даже если ее опознают, как одну из пород этого списка)? Или у нас ППС будет проходить курсы по распознаванию пород? Разделение кто опасен и кто безопасен, вообще, как на меня делалось по высоте в холке. :) И опять-таки - голдены где? Нет ни в одном списке. Или наши сверх-кинологически-подкованные чиновники, как и большой процент населения считают голденов - лабрадорами, а лабрадоров - ротвейлерами? Насчет уборки за собакой и тэдэ - согласна. А вот на места для выгула хочется посмотреть. Завтра скину фото одного киесвкого выгула - просто прелесть.

Gil: Да,Марин,статейка - обхохочешься . Меня больше смутило вот это: Аня & Стелла пишет: Перелік порід собак, які є джерелом підвищеної загрози здоров’ю та життю третіх осіб 48. Лабрадор-ретривер Порода,у которой отсутствует ген агрессивности...

corsachiha: http://uku.com.ua/sport_work/results/2011/zks_ch_ua/index.html Ксюшенька, специально для тебя Обрати внимание на позишн намбе 4

corsachiha: Gil пишет: Порода,у которой отсутствует ген агрессивности... Смішно як!!!!

Gil: Внимание обратила... corsachiha пишет: Смішно як!!!! І трошки сумно... "Дякуючи "теперішнім заводчикам - лабрадори скоро стануть патологічно небезпечними звірюками

Tramin Sam: Оксан, я тоже заметила лабрадора.. А теперь поищи в списках голдена... Я так понимаю, что такой породы не существует, ибо в списках ее нет... Либо мы тоже лабрадор... Я когда увидела, что Ровно разродилось правилами, сначала порадовалась, что люди сели, подумали и тэдэ. А в результате списки содраны с киевских правил 2000 года. Бездумно содраны.

Gil: Tramin Sam пишет: Бездумно содраны. У нас все так делается , так легче... Голденов в природе не существует -это белые,пушистые ротвейлеры.

Tramin Sam: Gil пишет: Голденов в природе не существует -это белые,пушистые ротвейлеры. нене!!! Не надо моего известного на все село алабая называть ротвейлером.



полная версия страницы